شرکت بین ­المللی و ممتاز آمازون:

جف بزوس بنیان­گذار آن اظهار می­دارد:

به نظر من عبارات مهمی از قبیل رضایت مشتری، مشتری محوری، مشتری مداری و قراردادن مشتریان در رأس همه امور و خلاقیت معرف آمازون است.

ما دوست داریم پیشگام باشیم و دوست داریم تازه­ ها را کشف کنیم.

همواره به قعر تاریکی­ها قدم بگذاریم و با ناشناخته­ ها مواجه شویم.

8 استراتژی مرتبط با مدیریت مشتری مداری از نظر شرکت آمازون:

شرکت بین­المللی و ممتاز اپل:

عوامل مؤثر در بهبود وفاداری و حفظ مشتری از دیدگاه مالک اپل:

5 گام اساسی شرکت اپل در ارتباط با مشتری مداری:

نکته حائز اهمیت اینکه مدیران اپل هیچ­گاه از فروشنده­ ها نمی­ پرسند آیا چیزی فروخته­ اید؟ آنها می­پرسند، آیا مشتریان از کیفیت محصول و خدمات راضی و خوشحال بودند؟

شرکت اپل نظارت سختگیرانه بر کارکنان خود دارد.

همچنین تأکید بر بالا بردن رضایت مشتریان است، نه بر میزان بالای فروش که به اختصار به آن اپل می­گویند.

شاخص­های رضایت مشتریان:

7 مهارت برتر برای آموزش به کارکنان در سال 2021:

ویژگی­ها و مشخصات کارکنان ایده­آل در سازمان و شرکت:

 

اشتراک گذاری پست در شبکه های اجتماعی

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn