تعریف انجمن بازاریابی آمریکا برای برند:

یک نام تجاری، اصطلاح، علامت، نشان یا طرح یا ترکیبی از اینهاست که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن این کالاها یا خدمات بکار می­رود.

به­طور خلاصه نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می­شود. یک نام تجاری در حقیقت تعهد دائمی یک فروشنده برای ارائه مجموعه­ ای از ویژگی­ها، مزایا و خدمات خاصی به خریداران است. به هر ترتیب تا زمانی که یک محصول یا خدمت دارای وجه ممیزه مشخصی نباشد، نمی­توان به سادگی آنرا برند نمود و این برند را به گونه­ ای پایدار پاس داشت.

اصول برندسازی:

اشتراک گذاری پست در شبکه های اجتماعی

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn